כלל השירותים ניתנים גם ב-zoom

אבחון תעסוקתי

אבחון תעסוקתי במכון גליל

עבור ארגונים רבים במשק אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא גיוס מועמדים מתאימים לארגון. אין ארגון שלא התנסה בגיוס בלתי מוצלח ובמחיר הרב שהוא גובה. מועמד שנקלט בארגון אולם נמצא אחרי זמן מה כבלתי מתאים, מייצר עומס תקציבי גדול על המערכת, פרויקטים שנתקעים לזמן רב וזמן יקר שהולך ומתבזבז. לעומת זאת, גיוס מוצלח בו העובד נקלט בארגון בהצלחה, מייצר תנופה חדשה ומחזק ומקדם את הארגון במובנים רבים.

איך ניתן לזהות את המועמדים המתאימים ביותר לפרופיל המשרה המבוקש? כיצד ניתן לצמצם את הסיכוי לטעות בתהליך האבחון והמיון ולקלוט מועמדים שאינם מתאימים לתפקיד? 

למכון גליל ניסיון רב בדיוק בתחום זה!

צוות הפסיכולוגים המיומן של המכון מסוגל לסייע לכם בקבלת החלטות רציונאלית המבוססת על אבחון מקצועי הנשען על כלים מגוונים. בין אתם מנהלי גיוס, מנהלי משאבי אנוש או מנהלי מחלקות המגייסות עובדים, בין אם מדובר בארגון מסחרי, עמותה, רשות מקומית או משרד ממשלתי – על לקוחותינו נמנים לקוחות מכלל מגזרי המשק ואבחוני ההתאמה מבוצעים לכלל התפקידים בכלל הארגונים.

תהליך האבחון וההתאמה של מועמד נתפר באופן ההולם את דרישות הלקוח (הארגון המגייס) ואת פרופיל המשרה המבוקשת.

תהליכי אבחון שונים מצריכים התייחסויות שונות: לא דומה תהליך אבחון של עובד ב"רצפת הייצור" לאבחון לתפקיד ניהולי, ולא דומה אבחון לתפקיד בארגון כמו עמותה לתפקיד דומה בארגון מסחרי. תהליך האבחון מסתיים בדו"ח מפורט המוגש לארגון המגייס ובו התייחסות לממצאי תהליך האבחון ביחס למועמד הנבדק.

נשמח לענות על כל שאלה. פנו אלינו – 072-3306457

איך נוכל לתת לך שירות?

השאירו פרטים| ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
דילוג לתוכן