כלל השירותים ניתנים גם ב-zoom

ארקיע- דיילי אוויר

ארקיע – תהליך המיון

חברת "ארקיע" מטיסה את לקוחותיה לעשרות יעדים בארץ ובעולם. פעילות החברה מתמקדת בעיקר ביעדים באירופה ובאגן הים התיכון. לאחרונה, בזכות "הסכמי אברהם" והידוק היחסים עם מדינות המפרץ, החלה "ארקיע" להפעיל קווי תעופה אל איחוד האמירויות (דובאי). לפי הפרסומים תפעיל החברה בעתיד קווי תעופה ליעדים אחרים נוספים בעולם הערבי בהם בחריין, קהיר ויעדים אחרים.
.

"ארקיע" נמצאת בהתפתחות מתמדת ובימים אלה היא פותחת את שעריה לגיוס דיילים ודיילות אוויר. ראוי לציין כי במקביל לפתיחת קווי התעופה לאיחוד האמירויות, נפתחה גם ההזדמנות לדוברי השפה הערבית להציג את מועמדותם לתפקיד דייל/ת אוויר.


גם היום עובדים בחברת "ארקיע" מספר דיילים ודיילות אוויר מהחברה הערבית, אולם החברה מצהירה על עצמה כחברה של כלל החברה הישראלית ומעוניינת לגייס לשורותיה עוד דיילים ודיילות מבין כלל הקבוצות המרכיבות את החברה הישראלית.          

            דרישות התפקיד:
.
  • השכלה תיכונית מלאה
  • דוברי עברית ואנגלית ברמה גבוהה
  • דוברי ערבית, רוסית, איטלקית וצרפתית – יתרון
  • בעלי תודעת שרות וניסיון במתן שרות
  • בעלי הופעה מכובדת וייצוגית.

*  התפקיד דורש מעבר הכשרה (בשכר) במשך כחודש ימים.


..

                  שלבי המיון:
.
  1. ראיון אישי באנגלית – בשלב זה נבחנת היכולת של המועמד/ת לנהל שיחה קצרה באנגלית, כאשר רמת האנגלית הנדרשת היא גבוהה ותכני השיחה יתייחסו לאינטראקציות אפשריות בתפקיד, כמו למשל להסביר לנוסע כי עליו לחגור את חגורת הבטיחות או להניח את תיקו בתא המטען.
    .
  2. מבחני אישיות ומבחני כישורים ויכולת (פסיכוטכניים) – לאחר מעבר מוצלח של הראיון נדרשים המועמדים לעמוד בשורה של מבחני כישורים ויכולות וכן במבחני אישיות. תרגול מקדים ואימון בטכניקות פתרון שונות מוביל לשיפור ההישגים במבחנים אלה.
    .
  3. דינמיקה קבוצתית – עמידה בציון סף במבחנים הפסיכוטכניים תעביר את המועמד/ת לשלב הדינמיקה הקבוצתית. בשלב זה נבחנים המועמדים בקבוצה המונה כ- 5 עד 10 מועמדים. את הדינמיקה ינהל פסיכולוג תעסוקתי ואנשי סגל נוספים. הדינמיקה הקבוצתית נחלקת למספר שלבים: הצגה עצמית, סימולציות עבודה קבוצתית סביב סיפור מעשה, משחקי תפקידים סביב דילמות וקונפליקטים מעולם התוכן של דיילי אוויר ותאור "מקרה שרותי" וההתמודדות עימו. שלב הדינמיקה הינו שלב מורכב בשל העובדה כי על המועמדים להתמודד אל מול חבריהם בדרך אדפטיבית ומכובדת תוך הבלטת יכולותיהם ומבלי לרמוס את האחרים. תרגול והנחיה על האופן בו ניתן להתמודד ולהתבלט בדינמיקה הקבוצתית תקדם את סיכויי המועמד/ת לצלוח גם שלב זה.
    .
  4. ראיון מסכם – הראיון המסכם יערך ע"י איש או אנשי סגל בכירים. זהו ראיון מעמיק שראוי להיערך אליו בהתאם. בראיון זה תידרש לשכנע את המראיינים שאתה המתאים ביותר לתפקיד, תידרש להסביר את מקורות המוטיבציה שלך לתפקיד ואת ההתאמה של יכולותיך וכישוריך האישיים לתפקיד דייל/ת אוויר.
    .
  5. תפקיד דייל/ת אוויר דורש עמידה בבדיקות ביטחוניות ובריאותיות. בזה לא נוכל לסייע…

.

דוברי ערבית, עברית, אנגלית ושפות נוספות –אתם יכולים להמריא ולהיות דיילי אויר!

במכון גליל תעברו הכנה מתאימה למיונים ותשפרו את סיכויי הקבלה שלכם לאחת המשרות המרתקות שמציעה חברת ארקיע.

.

צרו איתנו קשר. נשמח לראותכם.

 

איך נוכל לתת לך שירות?

השאירו פרטים| ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
דילוג לתוכן