כלל השירותים ניתנים גם ב-zoom

קורס בוחן נהיגה – איך לעבור את המיונים בהצלחה

קורס בוחן נהיגה הוא צעד חשוב ומשמעותי עבור מי שמעוניין לעסוק בתחום התחבורה ולהשפיע על תרבות הנהיגה בישראל. יום המיונים במכון פילת הוא מאתגר ומורכב ודורש התכוננות מעמיקה ויסודית. המאמר הזה נועד לסייע לכם להבין את התהליך ואת ההכנות הנדרשות כדי לעבור את המיונים בהצלחה ולהתקבל לקורס בוחני נהיגה.

מהו קורס בוחן נהיגה?
קורס בוחן נהיגה נועד להכשיר את המשתתפים לתפקיד בוחני נהיגה – אנשים האחראים להערכת יכולות הנהיגה של תלמידי נהיגה והענקת רישיונות נהיגה. הבוחנים צריכים להיות בעלי ידע מעמיק בחוקי התעבורה, מיומנויות טכניות גבוהות, ויכולת להעריך ולשפוט בצורה מדויקת את ביצועי הנהגים. תזכרו שבסופו של דבר ההחלטה שצריכים לקבל בוחן/ת נהיגה היא החלטה שעשויה להיות לה משמעות של חיי אדם!

ההכנה במכון גליל למיון לקראת קורס בוחני נהיגה כוללת:
הכנה לראיון עם פסיכולוג תעסוקתי – ההכנה לראיון כוללת סימולציה המדמה את המפגש מול פסיכולוג, שאלות לדוגמא שתישאלו במהלך השיחה ומשוב אישי וייעוץ כיצד להציג את עצמכם באופן חזק ומשכנע.

הכנה למבחני האישיות ומילוי שאלונים – ההכנה כוללת ביצוע מבחני אישיות מקוונים וקבלת משוב מקצועי על התוצאות, עם דגש על נקודות לשיפור וכיצד לשפרן. במכון גליל תקבלו גם הכנה לקראת מבחן "יושרה תעסוקתית" (אמינות) שהוא חלק ממכלול המבחנים שתפגשו ביום המיונים במכון פילת.

הכנה לדינמיקה קבוצתית – ההכנה כוללת סימולציה של דינמיקה קבוצתית, בהתאם למבחן ולצורך שלכם. בנוסף, מתקיימים משחקי תפקידים המדמים מצבים שאתם יכולים להיתקל בהם ביום יום, כולם לקוחים מתוך מרכזי ההערכה שעוברים מועמדים ומועמדות במכון פילת.

ערכת הכנה מקוונת – ערכת ההכנה המקוונת כוללת שאלות, תשובות וסימולציות המיועדות להכין אתכם היטב למבחני הכישורים (המבחנים הפסיכוטכניים). הערכה כוללת מבחנים מילוליים, מבחני צורות במרחב, מבחני חשיבה טכנית, מבחני זריזות ודיוק, ומבחני קואורדינציה וביצוע במקביל.

מפגש 1:1 עם מאבחנת – במפגש זה ניתן לקבל פתרון שאלות לדוגמה, מתן הסברים, טכניקות וטיפים. במידת הצורך ניתן לקיים מפגש "הסרת חלודה" לשיפור נקודות ספציפיות.

 

טיפים להצלחה במיונים
התכוננות מוקדמת – הכנה מוקדמת היא המפתח להצלחה. כלל המחקרים שנעשו בתחום מעידים על כך שמי שעוברים הכנה מקצועית לקראת מבחני מיון משפרים את סיכוייהם בעשרות אחוזים להצליח במיונים. התחילו את ההכנות מספר שבועות לפני המיונים, עברו על החומר הנדרש והתאמנו על המבחנים.

פיתוח מיומנויות אישיות – התפקיד דורש יכולות אישיות גבוהות, כגון תקשורת בין אישית, סבלנות וקור רוח. עבדו על פיתוח מיומנויות אלו כדי להצטיין בתפקיד.

שמירה על כושר גופני ומנטלי – מצב גופני ומנטלי טוב הוא חיוני להצלחה במיונים. הקפידו על תזונה נכונה, פעילות גופנית סדירה ושמירה על איזון נפשי.
השתמשו במשאבים זמינים – השתמשו בספרים, אפליקציות ואתרים המתמחים בהכנה למבחנים פסיכוטכניים ומבחני אישיות. השתתפו בקורס ההכנה במכון גליל כדי להבטיח שתגיעו למיונים עם כל הכלים שאתם צריכים!

לסיכום, מעבר קורס בוחן נהיגה דורש התכוננות מקיפה ויסודית, אך עם התמדה והתמקדות ניתן להצליח.
הבנה מעמיקה של דרישות המיון, הכנה מוקדמת ופיתוח מיומנויות אישיות יעזרו לכם לעבור את המיונים בהצלחה ולהתקבל לקורס.
הקורס פותח דלתות לקריירה משמעותית ומשפיעה בתחום הנהיגה והבטיחות בכבישים.

בהצלחה!

איך נוכל לתת לך שירות?

השאירו פרטים| ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
דילוג לתוכן