כלל השירותים ניתנים גם ב-zoom

שיתוף פעולה

הרבה מאוד אנשים מגיעים לשלב שבו הם מחפשים שינוי כיוון בחיים התעסוקתיים שלהם, לחלק זה קורה בשלבים מוקדמים יחסית וחלק מחפשים עיסוק אפילו לימי הפנסיה שלהם שקצת "יוציא אותם מהבית". יכול להיות שאתם כבר עובדים הרבה שנים ויכול להיות שאתם רק בתחילת דרככם התעסוקתית. כך או כך מקצועות התעבורה יכולים להיות להיות רלוונטיים עבורכם אם אתם אוהבים עבודה עם אנשים וסביבת עבודה משתנה ודינמית.

קציני בטיחות בתעבורה, הוראת נהיגה ובוחני נהיגה הם מקצועות שכרגע סובלים ממחסור גדול מאוד ונדרשים מאות מהם בכל רחבי הארץ.

החלטתם שאתם רוצים לקפוץ למים, נהדר. מה הלאה?

התחנה הראשונה- משרד הרישוי. עליכם לגשת למשרד הרישוי הסמוך למקום מגוריכם ולהפקיד צילומים של תעודת זהות, רישיון נהיגה בתוקף וכן תעודה המעידה על השכלה של 12 שנות לימוד לפחות. אחרי כמה ימים תקבלו הודעת סמס ממשרד הרישוי ובה אישור שאתם יכולים לגשת למבחנים של מכון "פילת".

התחנה השניה – כנסו לאתר או התקשרו למכון "פילת" על מנת לקבוע תור ליום המיונים -שימו לב זה יכול לקחת זמן, עליכם להתאזר בסבלנות! חשוב שיהיה לכם מועד ליום מיונים, גם אם הוא בעוד חודשיים או שלושה…

יש לך תור למכון פילת- מה הלאה?

חשוב לזכור שלושה דברים:

1.יש הרבה מאוד מועמדים ומועמדות כמוכם בדיוק שמבקשים להתקבל לקורסי התעבורה.

2.מי שנכשל במיונים יכול לגשת למבחן חוזר רק שנה אחרי ביצוע המיונים.

3.המיונים אינם פשוטים בכלל וכוללים מבחנים פסיכוטכניים, מבחני אישיו/מהימנות, ראיון אישי ודינמיקה קבוצתית.

כאן אנחנו במכון גליל נכנסים לתמונה משום שאנחנו מסוגלים לשפר בעשרות אחוזים את הסיכוי שלכם לעבור את יום המיונים בהצלחה. במכון גליל תקבלו הכנה מקצועית ומקיפה לכל מרכיבי המיון של פילת כך שתגיעו ליום המיונים במצב של דרגת המוכנות הגבוהה ביותר. 

 

עברתם את מכון פילת- כל הכבוד!

עכשיו עליכם לבחור מכללה או בית ספר שבאמצעותם תעברו את ההכשרה כדי להיות מורים לנהיגה, קציני בטיחות בתעבורה או בוחני נהיגה.

למכון גליל שיתוף פעולה עם "מכללת המסלול הנכון" במרכז הארץ שכבר עשרות שנים מכשירה בהצלחה אלפי מורים לנהיגה, קציני בטיחות בתעבורה ובוחני נהיגה.

 

מי שבחר לעבור הכנה במכון גליל, הצליח במבחני פילת ונרשם לאחד לקורסים ב"מכללת המסלול הנכון", זכאי להטבה בשווי מאות שקלים ממכללת המסלול הנכון.

 

אתם אולי שואלים את עצמכם – למה דווקא מכון גליל? הרי יש לא מעט גורמים שמציעים הכנות לקראת מיונים שונים בשוק העבודה…

מכון גליל הוא המכון היחיד שמכין באופן המדויק, העדכני והמקצועי ביותר, ובאופן אישי כל מועמד ומועמדת בהתאם לרמה האישית שלהם.

אז בואו נסכם בקצרה את כל התהליך-

תחנה ראשונה – משרד הרישוי

תחנה שניה- לקבוע תור במכון פילת

תחנה שלישית – בואו אלינו למכון גליל כדי לקבל הכנה מקצועית ומדויקת שתביא אתכם ליום המיונים כשאתם בעלי הסיכויים הטובים ביותר לעבור אותו בהצלחה.

תחנה רביעית ואחרונה- לגשת למכללת המסלול הנכון, והרשמו לאחד הקורסים.

בהצלחה

איך נוכל לתת לך שירות?

השאירו פרטים| ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
דילוג לתוכן