כלל השירותים ניתנים גם ב-zoom

שכתוב ועריכת קורות חיים

שכתוב ועריכת קורות חיים:

..

מחפשים עבודה?
מתלבטים לגבי קורות החיים שלכם?
שולחים עשרות קורות חיים ביום ולא חוזרים אליכם?

..
כאשר אנחנו מחפשים עבודה חדשה, אנחנו מגישים קורות חיים. מסמך זה הוא "דלת הכניסה" לעולם התעסוקה ומהווה את הסינון הראשוני לקביעת ההתאמה שלכם מול המעסיק הפוטנציאלי, תוך התחשבות בנתונים המוצגים – השכלה, קע ונסיון תעסוקתי. כתיבת קורות חיים זהו שלב קריטי בתהליך חיפוש עבודה, שכן מקומות עבודה רבים מקבלים עשרות ואף מאות קורות חיים לכל משרה ומקדישים זמן קצר למעבר על כל אחד מהם.

מסיבה זו, חשוב להקפיד על כתיבה נכונה ומתאימה שתתאים למשרות שאליהם אתם מכוונים. כתיבת קורות חיים בצורה טובה ונכונה תבליט את היכולות שלכם ותגדיל את הסיכויים שלכם לקבל זימון לראינוות וימי מיונים שונים.

..

אם גם אתם מעוניינים בהכוונה מקצועית שתעזור לכם להתבלט ולמעסיקים לפנות דווקא אליכם, אנו במכון גליל מציעים שירות של שכתוב וסיוע בעריכת קורות חיים ונשמח לעמוד לשירותכם!


טיפים בעת כתיבת קורות החיים:

    • קיראו היטב את דרישות התפקיד אליו אתם מכוונים ונסו לדמיין את העבודה.
    • אל תכתבו בגוף ראשון: הדבר לא מקובל (ראו כיצד כותבים דרישות תפקיד) ובעל אופי אגוצנטרי (אני, אני ושוב אני…).
      לדוגמה – במקום "עבדתי במשמרות" או "עזרתי לסגן מנהל המחלקה", ניתן לכתוב – "עבודה במשמרות", "עזרה לסגן מנהל מחלקה".
    • עיצוב הוא לא רק ליופי: היעדר עיצוב והפרדה בגוף המסמך, מקשה על התמצאות ואבחנה של הקורא. קורות החיים משלבים בתוכם גם עיצוב, לכן ישנה השפעה מכרעת גם ל"חווית המשתמש" של הקורא. לפיכך, חשוב להשקיע גם בנראות של המסמך, בחלוקה נכונה שלו ובמחשבה על הבלטה, צבע ותוספות אשר תורמות לחזותו הכללית
    • קורות החיים הם גם הבסיס לשאלות בראיון. חשוב להגיע לראיון מתוך מוכנות לפתח שיחה על תחומי האחריות השונים צויינו ולגלות בקיאות בהם.

הידעת? התיעוד הראשון בהיסטוריה לקורות חיים מסודרים הוא של ליאונרדו דה וינצ'י

איך נוכל לתת לך שירות?

השאירו פרטים| ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
דילוג לתוכן