כלל השירותים ניתנים גם ב-zoom

שרות בתי הסוהר

שרות בתי הסוהר – הזדמנות להצטרף לארגון בתנופה

שרות בתי הסוהר (שב"ס) הוא הארגון שאחראי מטעם המדינה על הפעלתם של בתי הכלא השונים ברחבי הארץ והוא כפוף ישירות למשרד לביטחון לאומי (למעט בתי הכלא הצבאיים הכפופים למשטרה הצבאית). הארגון מורכב מבעלי תפקידים שונים בהם סוהרי ביטחון, קצינים, אנשי מנהלה ופיקוד בדרגים שונים ובתחומים מגוונים. המשימות עליהן מופקד שב"ס הן בעלות חשיבות לאומית עליונה.

השנים האחרונות היו שנים קשות עבור הארגון בעיקר בשל פרשות מביכות כמו בריחתם של אסירים ביטחוניים מכלא מגידו ופרשות בהן אסירים היו מעורבים באירועים קשים מול צוותי הסוהרים והסוהרות. בשל אירועים אלו נדרשה הממשלה להקדיש תשומת לב מיוחדת לשיקומו של הארגון שנמצא היום בתנופת צמיחה גדולה: הגדלת התקנים לבעלי תפקידים שונים, שיפור התנאים למשרתים בשב"ס, גיוס כוח אדם איכותי ועוד. שב"ס מציע למצרפים החדשים חבילת תנאי קליטה משופרים וערוצי קידום בתוך הארגון למתאימים למסלולים לתפקידים השונים. רבים לא מכירים את היחידות המיוחדות של שב"ס כמו יחידות "נחשון" ו"מצדה" שהן יחידות עילית לכל דבר, והמשרתים בהן אמונים על משימות שנחשבות מורכבות ומסוכנות. בשב"ס יש מורות, עובדות סוציאליות ופסיכולוגיות, יחידת ייעוץ משפטי, רופאים ורופאות המשרתים בארגון ובעלי מקצוע רבים אחרים.

תהליך המיון לשב"ס עבר גם הוא "מתיחת פנים" והותאם כדי לקלוט לארגון את המתאימים והמתאימות ביותר. המועמדים והמועמדות לתפקיד "סוהרי ביטחון" עוברים מבחני דפ"ר, ריאיון אישי עם פסיכולוגים של הארגון, מבחני אישיות ויושרה תעסוקתית, בדיקות גופניות מקיפות וכן מבדקי התאמה שנועדו לבחון את היכולת שלהם לתפקד לבד ובקבוצה במצבי לחץ מורכבים. קורס הסוהרים נחשב לקורס קשה במיוחד, אבל מי שיסיימו אותו יזכו לקריירה מלאת אתגר וסיפוק לצד תמורה יפה בעד עבודתם הקשה.

מכון גליל הכין עד היום עשרות רבות של מועמדים ומועמדות בצורה מוצלחת לקראת מיונים לגיוס לשב"ס. המכון מציע הכנה מלאה לכלל מרכיבי המיון בצורה מדויקת ומקצועית, הכנה שתביא אתכם ואתכן ברמת המוכנות הגבוהה ביותר למיונים ותגדיל באופן משמעותי מאוד את הסיכוי שלכם לעבור את המיונים בהצלחה.

למה אתם מחכים?? למה אתן מחכות?? הגישו עוד היום מועמדות לשב"ס ופנו אלינו למכון גליל להכנה למיונים, הכנה שבסופה תתחילו את הקריירה שלכם בארגון בתנופה.

בהצלחה!

איך נוכל לתת לך שירות?

השאירו פרטים| ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
דילוג לתוכן