כלל השירותים ניתנים גם ב-zoom

קורס דיילי/דיילות אוויר – הזדמנות שאסור לפספס!

ענף התעופה העולמי ספג פגיעה קשה ביותר בעקבות משבר הקורונה שפרץ לחיינו בתחילת שנת 2020.

במהלך השנה האחרונה הענף מתאושש בקצב העולה על כל התחזיות שניבאו המומחים, ונראה כי רק לקראת סוף 2023 או תחילת 2024 יחזור להיקפים שהכרנו בטרם פרץ משבר הקורונה.

על רקע הצמיחה המחודשת, חברת אלעל פתחה בקמפיין גיוס נרחב של דיילי ודיילות אוויר על מנת להתמודד עם הביקוש העולה מחודש לחודש לטיסות. אלעל חזרה להפעיל טיסות סדירות ליעדים רבים בהם מיאמי, יוהנסבורג, פרנקפורט, אתונה ובנגקוק, ובשנת 2023 היא צפויה לחדש את טיסותיה הסדירות ליעדים נוספים ואף לפתוח קווי טיסה חדשים ליעדים אליה לא טסה לפני הקורונה (למשל טוקיו ומלבורן).

קמפיין הגיוס הנוכחי של אלעל שונה ממבצעי גיוס קודמים של החברה, לפחות בשני היבטים:

1. החברה פונה באופן ממוקד לבני ובנות החברה הערבית בישראל ומציעה להם מסלול הכשרה והשתלבות בחברת התעופה הלאומית. זוהי הזדמנות עבור אזרחי ישראל הערבים לשבור עוד "תקרת זכוכית". למרות שבחברת אלעל תמיד עבדו דיילים ודיילות מהחברה הערבית בישראל, מספרם עד היום היה צנוע מאוד ביחס לחלקם היחסי באוכלוסיית ישראל.

2. אלעל מגייסת לשורותיה דיילים ודיילות אוויר בני 50 פלוס. כך הצטרפו לחברה בחודשים האחרונים אנשים שצברו ניסיון קודם בשוק התעסוקה במקצועות כמו אדריכלות, עריכת דין, הייטק, שירות המדינה, עסקים פרטיים ואפילו רפואת שיניים. מועמדים אלו מביאים איתם בגרות, שיקול דעת ויכולת התמודדות ופתרון בעיות המאפיינות את מי שצברו ניסיון חיים עשיר ומגוון.

רבים טועים לחשוב שעבודת הדייל/ת מסתכמת בהצעה של אוכל ומשקאות לנוסעים במטוס. בפועל משימתו הראשונה והחשובה מכל של צוות דיילי האוויר היא שמירה על בטיחות הנוסעים בשגרה ובחירום באמצעות הקפדה חמורה על קיום הוראות בטיחות הטיסה. זוהי איננה משימה פשוטה כלל וכלל, ועל כן תהליכי המיון לקורס דיילי ודיילות אוויר כוללים מרכיבי מיון המיועדים לבחון את אישיותם של המועמד/ת לא רק בהיבטי שירות, אלא בעיקר בהיבטים של בגרות אישית, יכולת לעבודת צוות, שליטה עצמית וקור רוח ויכולת להיות ורבליים, מנגישים ומכילים.

לאלו המעוניינים להגיש את מועמדותם לקורס דיילי/ות אוויר צפוי תהליך מיון קפדני שיהיו בו חלקים שונים המבוצעים באופן מקוון (אונליין) וכן חלקי מיון פרונטאליים בקמפוס אלעל בנתב"ג. אלו שיסיימו את המיונים בהצלחה יעברו הכשרה אינטנסיבית בת 7 שבועות במהלכה יכירו לעומק את נהלי הבטיחות והביטחון בטיסה, וגם את נהלי השירות שהחברה מספקת לנוסעיה. לאחר סיום הקורס בהצלחה, יצטרפו למשפחת אנשי צוות האוויר של אלעל ויתחילו להכיר את בירות העולם לא דרך סיפורים ותמונות אלא דרך העיניים ודרך הרגליים ממש…

מכון גליל מזמין אתכם להגיש מועמדות למיוני הקורס היוקרתי של דיילי/ות אוויר בחברת אלעל, ולעבור הכנה מקצועית ומדויקת במכון גליל לקראת המיונים. ההכנה במכון גליל תשפר באופן דרמטי את סיכוייכם להגיע למיונים בדרגת מוכנות אופטימאלית ולהצליח בהם. הצוות שלנו מורכב מאנשי המקצוע הטובים בתחומם בהם פסיכולוגים, אנשי אבחון ומיון, יועצים ואחרים, והם בעלי ניסיון של שנים בהכנת מועמדים לקראת מבחני מיון בשוק התעסוקה.

אם יש לכם ניסיון בתפקידי שירות, אם הגובה שלכם הוא 1.60 מ' ומעלה ואם האנגלית שלכם היא ברמה טובה – בואו אלינו להגשים חלום! הצטרפו אל עשרות המועמדים שעברו הכנה במכון גליל והיום הם דיילים ודיילות באלעל ובחברות תעופה אחרות. מכון גליל – ההכנה המקצועית והמקיפה ביותר בישראל לקראת המיונים לקורס דיילי אוויר.
בהצלחה!
הכותב הוא ד"ר עדו חורש, מנכ"ל מכון גליל

איך נוכל לתת לך שירות?

השאירו פרטים| ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
דילוג לתוכן